top of page

Пайым мен парасат падишасы - кітап

23 сәуір - Дүниежүзілік кітап және авторлық құқық күніне арналған "Пайым мен парасат падишасы - кітап" атты тақырыпта библиошар шарасы өткізілді. Шараға кітапхана оқырмандары мұғалімдер, жұмыскер мен қызметкерлер, оқушылар қатысты.

Биыл "Кітап шоу - 2023" фестивалін ұлттық кітапхана Қазақстанның барлық өңірінде бір күнде, 21 сәуірде өткізуді ұсынды.

Кітап фестивалінің мақсаты: "2023 жыл - Түркі өркениетінің даму жылы" деп жариялануына орай тамыры терең түркі өркениетін жаңғырту жолында түбі бір түркі халқының өткен тарих, тілі, әдебиеті мен мәдение- тін насихаттау. "Оқитын ұлт" жобасы шеңберінде халықтың кітап оқу белсенділігін арттыру, кітап пен оқуға деген қызығушылығын қолдау, балалар мен жасөспірімдердің оқу сауаттылығын арттыру мен кітап оқу мәдениетін дамытуға бағытталған.








Таңдамалы
Проверьте позже
Когда посты будут опубликованы, вы увидите их здесь.
Соңғы жаңалықтар
Мұрағат
Тегтармен іздеу
Тегов пока нет.
Біз әлеуметтік желідеміз
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page